200-річчю Т.Шевченка присвячується
неділя, 8 лютого 2015 р.
субота, 7 лютого 2015 р.
Урок 1
Тема. Числівник:
загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль
Мета: поглибити знання про числівник як частину
мови, дати відомості про поділ числівників на групи за значенням (кількісні та
порядкові) і за будовою (прості та складені); формувати вміння розпізнавати
числівники в тексті, розрізняти кількісні та порядкові числівники, визначати синтаксичну
роль числівників; розвивати логічне мислення, пам'ять; виховувати любов до рідного краю.
Тип уроку: урок засвоєння нових знань.
Урок 2-3
Тема. Числівники кількісні (на означення цілих чисел, дробові, збірні) і
порядкові
Мета: поглибити й
систематизувати знання учнів про кількісні числівники, дати відомості про
числівники, що означають цілі числа й дробові, а також про збірні числівники;
пояснити відмінність між числівниками простими й складеними; удосконалювати
вміння розпізнавати числівники в текстах та реченнях, правильно вживати в
мовленні збірні числівники у формах непрямих відмінків; розвивати культуру
усного й писемного мовлення; виховувати любов до рідної землі.
Тип уроку: урок
засвоєння нового матеріалу.
Урок 4
Тема. Прості, складні та складені числівники. Творення числівників
Мета: поглибити знання про числівник як частину мови;
ознайомити учнів із особливостями поділу числівників на групи, способами
творення числівників; виробляти орфоепічні навички (наголошення числівників);
збагачувати словниковий запас учнів; виховувати любов до рідного слова.
Тип уроку: урок засвоєння нових знань.
Урок 5-6
Тема. Відмінювання кількісних числівників. Буква ь на кінці числівників та перед
закінченням у непрямих відмінках
Мета: пояснити учням особливості відмінювання кількісних
числівників, правила їх правопису, формувати вміння відмінювати числівники,
правильно вживати в мовленні у формах непрямих відмінків, визначати орфограму
«Буква м’який знак у числівниках», обґрунтовувати вибір написання відповідним
орфографічним правилом; удосконалювати культуру усного та писемного мовлення; виховувати
повагу до усної народної творчості.
Тип уроків: уроки засвоєння нового матеріалу.
Урок 7
Тема. Відмінювання дробових і збірних кількісних числівників. Творення
числівників
Мета: формувати в учнів уміння відмінювати дробові та збірні
числівники; удосконалювати навички знаходити в числівниках вивчені орфограми,
правильно писати слова з вивченими орфограмами; відпрацьовувати вміння учнів
працювати з підручником, розвивати логічне мислення, пам’ять; виховувати повагу
до скарбів усної народної творчості.
Тип уроку: урок вивчення нового матеріалу.
Підписатися на:
Дописи (Atom)